angelina-underbart

Att höra hästarna frusta å blåsta ut all gammal luft när man tar ut dom är så himla härligt. Det känns som deras start på dagen att bara blåsa ut all gammal dam dom har sparat hela natten.
Idag tog jag ut dom 06:15 och mockade sedan stallet. Så nu är det bort gjort. Vannis å Bella fick täcken på sig eftersom att det skulle regna idag. Lilla Hami med den enorma pälsen fick vara utan.. Han svettas med täckte på..:(!
men iaf känns sjukt skönt att ha mocka bort gjort! 
Idag ska jag ta mig en tur i skogen med Vanillin. Bella ska få vila idag också. Hon ska kanske få sig en liten vila i några dagar.
Nu kommer bilder från igår då vi var ute på en promenad med Vanillin.
Foto: Melina Nyman.
Shit en HUND ?!:O
Jag hatar att det tar så himla lång tid att ladda upp bilder... började med detta inlägg typ 07:20
nu är den redan 07:55 innan jag fått in bilderna :O!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hon är så galet fin!!

2011-11-04 @ 09:11:08
Postat av: Martina

Varför rakar ni inte Hamilton? Det är väl ändå bättre att han är rakad och har täcke på sig än att gå runt och bära på en flera kilos päls?



:)



Ps. Svara gärna i ett inlägg ;)

2011-11-04 @ 13:03:37
Postat av: Ida

Så himla fin!

2011-11-04 @ 13:44:41
URL: http://www.barbacka.devote.se
Postat av: jenny jannerstad

hon är så fiin!

2011-11-06 @ 12:45:09
URL: http://blondiee1.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0