amanda-dressyrträningen för andreas!

Red ju dressyrträning för Andreas Hesse idag med Pikkan och det gick jättebra!
Han var verkligen superbra, trevlig och väldigt tydlig och berättade noggrant! Han visade och berättade mycket och var väldigt noga med allt vilket är superbra!
Vi tränade mest på att hon skulle vara avslappnad och bära sitt eget huvud själv och jobba från bakdelen, och fick massor med bra och nya tips av honom som jag ska fortsätta tänka på när jag rider själv, i slutet hade jag verkligen inget i handen och hon lyssnade för minsta lilla rörelse!
Vill verkligen rida för honom igen om han kommer upp, för det var verkligen hur bra som helst!
Film kommer troligtvis senare då jag hunnit göra den klar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0