amanda-ett år med Pikkan

För ett år sedan så kom Pikkan till mig, och vi har haft flera motgångar men även flera medgångar, och jag har verkligen hittat en underbar ponny!
När jag provred henne så känndes det så rätt, fastnade för henne direkt då hon var ''min typ av ponny'' dessutom var hon ju så ung så hon går fortfarande forma som jag själv vill ha henne. Och hon är precis som jag vill hon ska vara, lätt och känslig i handen och lyssna bra för skänkeln, vilket hon gör och det blir bara bättre och bättre!
Under detta år har vi tävlat upp till och med LC+5 hoppning felfritt, hon är klar för LC i avd A nu efter nyår vilket känns jättekul och spännande! Vi har även tävlat LA dressyr med drygt 61%.
Hon är verkligen en underbar ponny som jag vill fortsätta utvecklas tillsammans med, och jag tror hon kan komma riktigt långt i framtiden ♥
Och det är inte bara hon som utvecklas, jag har även lärt mig betydligt mer och även jag utvecklas.

Oktober 2O1O



Oktober 2O11




Kommentarer
Postat av: Jenna

Hon har ju blivit supersnygg i kroppen och tror din sits har förbättrats enormt! :D Hon är sjukt fin och tror oxå hon kommer kunna gå riktigt långt!

2011-10-02 @ 21:25:12
URL: http://jeayl.blogspot.com
Postat av: Emelie

Så stor skillnad! Du har gjort ett super bra jobb. Ni kommer att gå långt :)

2011-10-02 @ 23:11:05
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Vilken skillnad på din sits! :D

2011-10-03 @ 09:13:16
URL: http://izzanh.blogg.se/
Postat av: Alice

Vilken skillnad! Både på henne och på dig,din sits speciellt. Snyggt jobbat!=)

2011-10-03 @ 10:22:32
URL: http://alicelindgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

shit vilken skillnad!

hon är så grymt fin!

2011-10-03 @ 12:18:43
Postat av: loisa

snacka om skillnad!!

världens finaste:*

2011-10-03 @ 16:29:55
Postat av: Anonym

Vilken skillnad!

Din sits har blivit så mycket bättre på bara ett år! Och Pikkan har du gjort ett super jobb med! Bra!

2011-10-03 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0