amanda-nöjd

Känner mig nöjd, haha! Har hunnit rida båda ponnyerna nu på morgonen innan skolan!

Pedro red jag ett dressyr/markarbets pass på. Red på jaktkandaret även idag då han verkligen går bra på det och jag kan rida honom lång och låg så han verkligen jobbar kanon med ryggen vilket han gjorde idag. Så grymt fin var han!  I slutet travade jag även över tre stycken bommar som jag hade lagt ut på marken.

Pikkan fick också gå lite dressyr/markarbete idag. I börjar var hon jättejobbig och inte alls kul att rida men blev mycket bättre efter ett tag. Travade lite över bommarna även med henne och gjorde lite öppna på långsidorna.
I slutet låg jag mest på en volt med henne och gjorde många halter, och då blev hon superfin så hav mig där.
Så är nöjd med båda idag, och känns skönt att jag redan hunnit rida nu så slipper jag göra det efter skolan :D


ÅHH vad jag saknar sommaren & värmen..

Kommentarer
Postat av: sofia

hur tidigt steg du upp?? :)

2011-10-11 @ 17:26:32
Postat av: hanna

Kan du inte lägga ut bilder på pedro med jaktkandaret?

2011-10-11 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0