amanda-uppdateringen

Förlåt för värdelös uppdatering!
Men igår fungerade inte internet på hela dagen och kunde därmed inte uppdatera något..

Iallafall så igår red jag båda, han rida Pedro på morgonen innan skolan och blev först lite ute då jag skrittade igång honom, sen avslutade jag på banan ett tag med lite skänkelvikningar och övergångar och han känndes riktigt fin:)

Sen red jag Pikkan efter skolan, skrittade henne till backarna där jag klättrade 7 gånger, sen gick jag till ridbanan och hon var riktigt fin och hade mycket bjudning och var jätteglad vilket kännde kul då hon varit så slö de sista dagarna, med henne tränade jag en hel del galoppfattningar :)

Idag ska båda ponnyerna få vila, det förtjänar dom =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Snälla Amanda och Angelina!

Skulle ni snälla kunna hjälpa oss!

Vår ridklubb håller på att gå under...

Snälla läs bara detta blogg inlägg och lägg ut det på er blogg..!



http://surfryttarna.blogg.se/2011/october/utkast-okt-14-2011.html



SURF behöver hjälp...

2011-10-15 @ 15:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0