angelina-dagen!

Idag fort jag först till AManda å red Pedro. Gick bra förutom att att blev lite för pigg engång i galoppen (A) HAHA men fick stopp på han fort. Hade hackamore så kan va därför han va lite seg stannad. Amanda har skrivit ut i inlägget nead att vi ha filmat de. Hahah kommentera inlägget nedan för :D!!
Sen for vi hem till mig och red. Amanda fick rida Vannis, och jag Bella. Vi for till kusbanan tvärt. Amanda skrittade runt medans jag tänade galopp fattningar. Bella var superduktig!
Imorgon blir det ingen hoppspecial för våran ridlärare hade tappat rösten :O! Och sen så hittade hon ingen annan vi kunde ha så det blev inställt imorgon. Kanske far och hoppar lite på kusmarksbanan då?:D Får se hur det blir. Hoppas iaf våran ridlärare Anna blir bättre snart!
Nu blire plugg, har 2 prov i veckan och 2 redovisningar!
Gulle ponny!♥

Kommentarer
Postat av: Izzanh

Älskar bilden. Den är så fin! :)

2011-10-26 @ 10:34:59
URL: http://izzanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0