angelina-dagen

Min dag ser ut typ såhär idag..
Slutar 14:15 driekt efter jag slutat har jag utvecklingssamtal med min mentor Linda. Sen direkt efter de så ska jag tvärt till stan ovh göra ett litet ärende. Sen yat jag kvart i 4 bussen hem. Ska sen ut i stallet och mocka och försöka hinna gå ut och gå med Vanillin. Sen ska jag äta.
Sen ska jag ut igen och ta in Bella och förbereda henne inför hoppspecialen.

Hoppas hon är pigg idag. Men nu vet ni hur min dag ser ut :D! Hoppas jag hinner med ett inlägg ikväll.. För jag ska tapetsera om mitt rum så allt ska ut osv.. Får se om jag hinner!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för sadel du hade till vanillin? :)

2011-10-12 @ 19:44:55
URL: http://filippawarme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0