angelina-klumpen i magen

Åh har en sån jävla klump i magen.. (ursäkta språket) men asså jag dör om inte Vannis visar nått nu.. Vi vill ju lixom veta vars de sitter. Sist chansade ju dom på att det var haserna och nu hoppas jag att hon inte visar nått. Annars vet dom kanske inte vad det är:(!!
Är sjukt nervös. Kunde knappt vara ute i stallet idag utan att behöva spy typ.. Asså serriöst Vanillin måste vara bra. Klarar inte av att inte veta vad det kan vara.. Mår så dåligt över de. Gud vad jag hoppas..♥
mitt hjärta♥

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hoppas hon blir frisk snart, hon är verkligen sjukt fin! Och ni passar jättebra ihop :)

2011-10-13 @ 23:16:06
Postat av: Carolina { Mycket tävlingar i bloggen }

Hej! Snart avslutas vår tävling om ett fleecetäcke från Catago. Om du inte redan har anmält dig, ta chansen och gör det nu!

Direktlänk; http://asslatjejerna.blogg.se/2011/september/tavla-om-ett-catago-fleecetacke.html#comment

2011-10-14 @ 09:12:33
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0