angelina-torsdag

Idag så började jag kl kvart i 12. Så jag vaknade haölv 9 idag och gick ut å mopckade i stallet. Sen tog jag en skritt tur med Vanillin på 20 min. Hon va pigg och rädd för bilar som vanligt;)! Känns sjult skönt att jag redan har gjort klart att i stallet. Så när jag kommer hem så kan jag bara plugga på det jag har prov på i morgon. Bella ska få vila idag.

Imorgon ska Hannah komma och rida Bella. Vetinte vad hon ska rida, men ut eller dressyr iaf. Hon får välja själv:D!

Idag ska jag tvärt på stan också och kolla synen- HAHA tänk om jag får glasögon ;o!!!
Sen ska jag vara med Jakob :D

Världens finaste Bella från i sommar!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilder!

2011-10-27 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0