angelina-woho!

Idag ska jag rida ut på Bella och träna galoppfattningar. Blir troligtvis sjövägen eftersom det finns många roliga lägdor att galoppera uppför. Jag hoppas att Bella är taggad idag :D!

Sen ska jag ut och rida på Vanillin med en sväng. Efter det ska jag mocka i stallet och fixa till för kvällen. Sen ska ja vara med Jakob :)!

Igår red Hannah Bella på gården barbacka. Det hade tydligen gått superbra. Så duktiga dom är tilsammans. Kan lägga ut bilder på dom senare!


Det som känns skönast just nu är att det snart är November lov. Gud vad jag ska rida och uppdatera bloggen då! Jag lovar att jag ska bättra mig! :D

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

söt bild, fin blogg! :D

2011-10-21 @ 14:54:48
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0