amanda-dagen

Vet inte ifall jag ska rida idag heller, det stormar och regnar ute, vet inte riktigt hur det är just nu, men tidigare idag var det då hemskt..
Iallafall så får dem kanske vila eftersom de vaccinerades igår, och då ska dem ju ta det lugnt i några dagar, dessutom så hade Pikkan lite feber imorse, hon verkade helt normal men lite feber vilket dem kan få av vaccinering så jag får hålla lite extra koll på dem.
Kanske far ut och skrittar en sväng på Pedro eller något då dem inte får ansträngas iallafall de 3 första dagarna.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej, måste bara säga att jag tycker att Pikkan har blivit sjukt fin nu i sommar! Har varit vän med dig på bdb sen i vintras och då tycke jag inte att hon var någotr speciellt. Men nu älskar jag att kolla på henne! Jag vet inte om det beror lite på att hon inte har vinterpäls nu men ruskigt fin är hon iaf! :D

2011-09-28 @ 19:23:29
URL: http://heztcheyerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0