amanda-lycka

Har suttit på min ponny för första gången på evigheter känns det som! ♥
Jag får ju skritta igång henne nu ifall jag vill men jag har inte gjort det ännu, för jag har inte bestämmt mig ifall jag ska prova rida igång henne nu, eller ifall hon ska få vila under hela vintern och kanske ha en chans att bli ännu bättre och kolla upp henne till våren..
Men var så sugen att bara sitta på henne idag så jag for ut och skrittade en sväng i skogen på typ 15 minuter, och hon var så glad att få komma ut. Och jag var så glad att få sitta på henne igen :')

Två bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Tack!:D

Å grattis föresten!! ;D

2011-09-03 @ 21:38:49
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/
Postat av: Nelly

aaw, gullegia! hoppas verkligen att hon blir bra igen!

2011-09-03 @ 22:30:13
Postat av: Erica

Åhh :D

2011-09-04 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0