amanda-tävlingsresultat

Dagen gick sådär, tänkte innan att jag inte skulle ha så höga förväntningar då vi var ute och tävlade igår och hon kanske är trött, men endå när det går sämre än vad man hoppas så blir man lite besviken..
Framridningen till LB:n, då var hon riktigt fin och jobbade bra.
Inne på banan dog hon helt, känndes inte bra och dessutom ville hon inte ta min galoppskänkel, procenten var väll inte heller den bästa, 59,66% tror jag de slutade på.

I LA:n känndes hon ganska lika på framridningen, men inne på banan gick det bättre, hoppades bara på komma igenom den utan tjaffs och det gick över förväntan, hon känndes mjukare och allt känndes mer harmoniskt och vi fick en procent där på 61,58% vilket känndes helt okej, godkännt resultat och dessutom våran första LA :)

Så jag får väll vara nöjd, hon skötte sig fint men kanske lite trött från gårdagen. Iallafall så fick jag mycket beröm av olika personer som tyckte hon blivit så fin i kroppen och musklat på sig och även att hon verkligen är superfin för att vara 5 år!

Mer bilder och även film både från idag och från igår kommer senare ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0