amanda-tre hästar

Det är flera som undrar hur jag hinner med tre hästar och tänkte skriva ett inlägg om det.
Igentligen, eller bara från början så hade jag två ponnyer, hade Gia & Pikkan. Men sedan blev det att jag började rida Pedro allt oftare, eftersom min syster inte riktigt hade tid. Och nu är det bara jag som rider honom, förutom ibland nån dag då och då kan hon rida honom.
Har haft ångerst hela sommaren då tanken var att sälja en av ponnyerna, men jag klarade verkligen inte av det, kan inte välja bort någon av dem!
Så jag kommer ha alla tre nu i vinter endå, visst det kommer blir jobbigt. Men jag har en mamma som hjälper mig väldigt mycket och då blir det mycket lättare, dessutom ska ju Gia få vila hela vintern, pga skadan, så kommer bara att rida Pedro och Pikkan, och ska försöka rida dem varannan dag, och på helgerna ska jag rida båda.
Gör allt för mina älsklingar och ska inte ge upp ♥


Kommentarer
Postat av: signe

otroligt fin bild!

2011-09-24 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0