angelina-<3

Idag for jag först ut en sväng med Vanillin. Hon va lagom taggad och jag red i 30 min. Hon var inte svettig efteråt så jag tror hon börjar bättra på kondisen sakta men säkert! Har pratat med Mamma om en grej och den kanske kommer ut senare..
Bella var galet pigg idag. Hon var dock grymt tittig och var livrädd för alla fåglar. HHAHA knas ponny. Men antar att hon gör det för att reta mig ;)! Nä skoja bara! 
Imorgon kommer jag nog inte hinna rida någon av dom eftersom att efter skolan så stannar jag i stan och käkar med lite kompisar. Sen ska vi gå och se bio Saknar dig Saknar dig. Var sjukt länge sen jag såg bio :D! Taggad som tusan alltså! Var också länge sen jag va med mina underbara vänner!♥
Godnatt!
saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0