angelina-blir så less

Jag tycker inte att ni ska lyssa på andra om varför jag säljer Bella. Har sett många falska kommentarer om varför hon säljs tex:'' Hon har ju sagt länge att hon kanske ska sälja Bella, bara utbillda henne osv''
jag har absolut inte bara köpt henne för att utbilda och sälja. Jag köpte Bella för att ha nångon ponny att rida och utbilda efter mina egna krav. Vanillin var halt då jag köpte Bella och jag trodde inte att Vannis skulle bli frisk igen därför köpte jag Bella.
Och nu kan jag ju såklart inte ens sälja Vanillin för att hon är ''halt'' alltså under igång sättning och jag vet ju inte om skadan kommer tillbaka. Därför åkte Bella ut på annons. Känner också att skolan är väldigt på just nu. Och så kanske jag ska börja kolla stora hästar till våren/sommaren.
Vi får se!
Jag älskar Bella precis för den hon är. Hon är min ögonsten, hon betyder minst lika mycket för mig som Vannis. Men nu blev det såhär. Jag följer bara mitt hjärta. Och jag har inte heller bråttom om att sälja henne heller.
Ville vara få det förklarat för er.

Kommentarer
Postat av: Maja sjödin

vad synd att det blev så! nu har kommit så lång med varandra och kan komma längre!och är så fina ihop. men har du bestämt så har du :)

2011-09-11 @ 18:29:15
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: M

Tycker att du är väldigt smart som följer ditt hjärta o skiter i vad andra säger....

Du är bäst!

2011-09-11 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0