angelina-dagen

Fick en fråga varför jag inte ska ha min egen häst i dag på hoppspecialen. Jag ska ju ha Camaro.
Jo för jag ska hjälpa henne med han. Och efteråt ska hon som äger Camaro få rida både Vannis och Bella. Hon skulle igentligen bara rida Vannis. Men hon sa att hon va sugen på att testa Bella så då får hon göra det också. Så jag hjälper henne med min och hon hjälper mig med mina :D!
Idag regnar det fortfarande. Fast inte lika mke just nu. Det duggar bara lite lätt. Men är mulet och grått på himlen. Det blåser inte så mke heller.
Idag slutar jag tidigt så jag kommer hem vid 15:00 kanske? Vet inte riktigt. Men nu ska jag iaf gå till bussen.
Ni får ha en bra dag. Kommer kanske inte uppdatera så bra idag.. mke att göra :/!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0