angelina-Hannah

Idag kom Hannah Mattson och ''provred'' Bella. Hon kanske ska börja komma och hjälpa mig att rida Bella nångång då och då. Och det är superbra för både mig och Bella.
Jag tycker Hannah red henne superbra. Hjälpte henne att hitta knappara och sen vare som att hon hade ridit henne 10 ggr förrut :D Hannah rider verkligen grymt bra! Hon är mjuk och fin i handen och andvänder skänkel på helt rätt sätt. Hon fick Bella att trampa på riktigt fin sen! Superbra jobbat!
Sen testade hon även hoppa henne lite. Såg och lika fint ut. Hon hoppade nog 70 cm i slutet tror ja :D!
Världens bästa tjejer!
Sen red jag Vanillin och Hannah fotade. Hon va riktigt lugn och snäll. Gick faktiskt superbra att rida trots vädret.
Red i kanske 10-12 min och efterde va hon redan svettig (A) HAHAHA no kondition :]!
Foto: Hannah Mattsson
''prooo!''

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh.. tycker om hanna.. hon hoppar med dressyrspö

precis som jag :D det är underbart!



Jätte fina bilder!

2011-09-10 @ 21:50:05
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Maja

Så fina ni är tsm :'D!

2011-09-10 @ 22:34:12
URL: http://varbergsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0