angelina-igår

igår red jag lite barbaka på Vannis på min ridbana. Gjorde inte speciellt alls. Eller jo. jag galopperade med henne :D:D:D:D:D det var hur härligt som hellst!
Ikväll kanske jag tar med Bella till hoppspecialen. Hon är ju inte så förtjust i att hoppa längre men vi får försöka bygga upp hennnes självkänsla igen. Och hoppas på att hon tycker det är roligare att hoppa då andra är med eller nått. Men jag tar nog medn henne ikv. SKa be att få ha låga hinder så hennes självförtoerde kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej måste bara säga att jag älskar eran blogg och har följt den i några månader nu, hittade den på Google när jag letade efter bra bloggar. :)

Okey det jag egentligen undrade var om ni kanske ville berätta hur ni får headers som skiftar, ni får gärna tipsa om hur ni lärde er.

Kram Ida

2011-09-07 @ 11:44:53
Postat av: Johanna

Jag vet inte om jag har missat något, men varför har hon tappat självförtroendet? Tråkigt, hoppas ni hittar det igen. :(

2011-09-07 @ 14:58:08
Postat av: emma

Hoppa mkt i skogen så kanske hon får tillbaka suget igen :D

2011-09-07 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0