angelina-jadu

Asså ingen har skickat några tävling bilder på mig typ så ni får inga föränn någon har skickat några :(!
Idag så har jag vart i skolan.  Sen stannade jag på stan ocj käkade med mina kompisar. Tog 3 bussen hem. Just då jag hade kommit hem kom Hannah hem från ute ritten med Bella. Så jag gick ut ocj frågade hur det hade gått osv. Hjålpte hennne att släppa ut henne :) Det hade gått bra. Men hon var lite spännd och så men det är ju inte så konstigt eftersom att hon har stått sen söndags. Så Hannah var nöjd iaf :D!
Imorgon hade jag tänkt rida lite markarbete om underlaget på ridbanan är nog bra annars blir det nog bara en ute ritt. Sen på onsdag ska Bella få va med i hoppspec :)

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Sög ju att du inte var vid datorn när jag skulel skicka bilder på dig idag:(!!

2011-09-24 @ 00:40:12
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0