angelina-regn

Asså jag känner att jag blir så sjukt less på detta jävla regn. Asså det har ju typ regnat i 1 månad snart det
är ju helt sjukt :O! Jag var sjukt trött i morse då jag säppte ut hästarna. Bara av att tänka på att det regnar få mig att må dåligt. Jag tål inte regn!!
Idag ska jag rida litegrann på Vanillin, sen så ska ju Bella stå idag.
Imorgon ska jag ha CamaroC på hoppspecialen. Det ska bli spännade att få rida homon igen. Red ju ut på han förra veckan med Sara. Och nu ska jag ha han på min lektion i stället. Hoppas de går bra för oss!
Han var då superfin då jag red ut på honom. Lite busig till och med! Bockponny :D!
CamaroC
Beauty For Bell ♥

Vanillin ♥


Nu ska jag starx åka bil med min bror till skolan. Jag slapp ta den hemska bussen jag åkt i snart 4 år. Eller blir det 5? aja.. Är sjukt less på att åka buss iaf. + att det tar 40-50 min intill stan med den på morgonen eftersom att den stannar överallt.
Aja hejdå, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du inte ha din egen häst på hoppspecialen? :)

2011-09-13 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0