angelina- tack alla

Åh jag älskar att logga in på bloggen och få så många fina kommentarer. Det värmer så sjukt mke i hjärtat och man blir så himla mycket mer bloggsugen då folk uppskattar det man gör :D!
Tack allihopa för erna fantastiskt fina kommentarer!♥
Idag så har jag varit i holmfors och ridit Saras ponny CamaroC. Det var verkligen superkul! Hon tog sin häst och jag red hennes ponny. Vi for ut en sväng efter sandvägar och helt fantastiska vägar. Helt sjukt så vackra stigar och superbra underlag. Känner mig grymt avis faktiskt...
Men iaf ponnyn (som han kallas) var superfin. Vilken drömm ponny han är. Har väldigt lätt för sig och är supermjuk i hela kroppen! Helt annorlunda från mina ponnyer. 
Ska få rida han nån mer gång och även i hoppspecialen nångång. Kommer bli kanon kul!
Han är även tillsalu här har ni annonsen!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=523818
(Sara & CamaroC på bilden)
Fina ponny!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0