amanda-hårdträning ikväll

Ikväll ska Pikkan få jobba ordentligt, blir nämligen att åka in till ridhuset och trimma lite dressyr. Sist jag var in var hon en aning tjurig och fuskade ganska mycket, men det ska hon inte vara ikväll haha :D Kommer lägga extra fokus på den förvända galoppen som inte gick lika bra sist, ska ju nämligen tävla om två veckor och innan dess vill jag hinna rida igenom programen några gånger med bra känsla. Angelina kommer också följa med ikväll på ridhuset och hon ska få rida Pedro, så slipper jag rida båda hästarna. Är ju efter klockan 9 manegen är ledig så rider man båda är man rätt slut och blir rätt sent innan man kommer hem.

Tävlingen som är den 6 maj är på vår egen hemmaklubb och jag kommer rida LB:1 och LA:1 med både Pikkan och Pedro. Hade önskat att dom haft med något högre LA program som jag kunde rida med Pedro, sist var LA:3 med men inte denna gång :/ Men kan vara en bra start på året iallafall, har ännu inte tävlat en ända dressyrtävling, sist jag tävlade dressyr var i September 2011, alltså nästan 8 månader sen, rätt sjukt vad tiden går fort. Tävlade dessutom bara Pikkan då, så Pedro var ännu längre sedan jag tävlade! Haha men nu drar tävlingssäsongen ingång igen. Känns riktigt kul!

Tänkte passa på att visa lite bilder från några dressyrtävlingar 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Madde ;)

Sjukt vad fin pedro blir på sommaren! :D

2012-04-17 @ 18:06:23
URL: http://kkungmaddee.devote.se
Postat av: frida

vad duktig du är! :)

2012-04-17 @ 18:21:53
URL: http://allround.devote.se/
Postat av: Anonym

Jättefina bilder :)

2012-04-17 @ 18:31:58
Postat av: Alva

Ni är så sjuuuukt fina du och pedro! :))

2012-04-17 @ 19:59:08
Postat av: Anna

Super fina bilder!

2012-04-18 @ 11:11:22
URL: http://mirakelponnys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud så fina ponnysar du har! :)

2012-04-18 @ 21:38:59
URL: http://sandralandstrom.blogg.se/
Postat av: R

Vad har du för kavaj?:)

2012-04-22 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0