amanda-vårkänslor

Tror inte min ponny har börjat få vårkänslor förän nu idag, haha! Hon var riktigt riktigt pigg och frammåt och gjorde även lite små bocksprång, var lite tjollrig av sig och reagerade på småsaker som hon inte gjort förut. Men kan nog också vara lite från henned 3 dagars vila.

Blev iallafall endast skritt och trav eftersom jag inte litar på underlaget, så imorgon ska jag nog åka in till ridhuset med båda ponnyerna och träna lite dressyr. Förövrigt så blev alla 3 ponnyerna nyskodda igår, så nu har både snösulorna och broddarna åkt av, nu ska vi ha sommar här i norrland också :D


Kommentarer
Postat av: Maja

Gud vad fina ni är tillsammans !

2012-04-27 @ 21:46:03
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej!



Jag vet inte om ni redan har svarat på min fråga då jag inte kan hitta inlägget jag kommenterade. Skulle vilja ha er email adress så att jag kan maila er angående ett sammarbete.

2012-04-28 @ 10:18:39
Postat av: Jenny

När ska du sätta igång Gia?

2012-04-28 @ 20:23:45
URL: http://guldponier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0