amanda-veckans outfit hos dressyrmupparna

Igår, eller var det i förrgår? Aja, då blev vann jag veckans outfit hos dressyrmupparna. Riktigt kul och fick lite extra mycket besökare dessutom, hoppas några av er som kikade in stannar kvar :) Har faktiskt tidigare vunnit en gång med Pedro även då, var i September förra året.

Vilken av bilderna eller outfiten gillar ni bäst?
Själv tycker jag den ljusblå är riktigt söt, men den beige och bruna outfiten är lite mer stilren och lite mer i min smak :)

Denna bild jag vann med i September 2011!


Och nu den här bilden och outfiten!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hittade hit via Dressyrmupparna, läser den fortfarande. Väldigt bra blogg :)

2012-04-19 @ 12:52:51
Postat av: Emma

Älskar ljusblått!!! ;)

men jag är nyfiken på vars du har köpt den där tröjan? :D

2012-04-19 @ 16:55:15
Postat av: Hanna

Gillar den första bäst!

2012-04-24 @ 21:08:54
URL: http://haner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0