amanda-dressyrtävlingar

Dressyrtävlat har jag gjort väldigt lite i år, faktiskt bara två stycken vilket är alldeles för lite. Jag vet faktiskt inte heller varför det blivit av. Men har planerat in några nu i höst som jag tänkt fara på. Eventuellt åker jag redan i helgen till boden med Pedro, ska fundera på det. Har två dar till på mig att bestämma mig om jag ska åka dit eller inte, isåfall kommer jag rida LB:1 och LA:1. I september har vi hemmatävling så då kommer jag troligtvis rida LA:1 och LA:3 och i Oktober kommer det troligtvis vara DM på Skellefteå ridklubb som kommer gå i LA:1 första omgången och LA:3 andra omgången! Sen så ska jag nog försöka klämma in någon mer emellan också. Ska ju även komma igåg att hopptävla lite också!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda=bääst!!!!!!

Amanda du är sjukt duktig på att rida! Jag hoppas alltså verkligen att du är med och tävlar på alla du kan!! ;-)

2012-08-04 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0