angelina-söt poa!

Igår red jag bara lite på gården och körde lite trav bommar. Vanillin tyckte det var superkul. Hon var hur taggad som hellst. Sen så byggde min pojkvän upp det till ett hinder. Sen hoppade jag några gånger på kanske bara 70cm. Hon blev rikgigt taggad:D. Så i på måndag ska jag nog köra lite mer markarbete sen ska jag nog hopppa på ondag. Ska nog hoppa i ersmark på kdrf 's ute ridbana:D
 
Men vi får se hur det blir. Men man kan ju alltid försöka planera lite bra iaf ;). Sen ska jag ju tävla nästa lördag i Vännäs :)
 
Idag red jag ut barbacka. galopperade ganska mycket. hon var väldigt pigg och ville verkligen springa fortare och fortare. Gull ponny!
 
har inga nya bilder tyvärr :( Så ni får en redigerad bild.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åå vad fin bild ! :)

2012-08-04 @ 06:53:56
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0