angelina-wow!

Wow!
Idag funkar visst blogg.se för mig. Tycker verkligen inte om detta att det ska lagga så himla mycket. Har alltså inte kunnat göra ett inlägg på 2 dagar -.- Men nu går det helt plötsligt.
 
Igår så hoppade jag vanillin. Hon var verkligen superfin! gud vilken fantastisk ponny jag har. Blir alldeles vram när jag tänker på henne. Iaf så hoppade jag bara på ett räcke och en oxer. Vanillin var supertaggad. Så hoppade upp henne litegrann upp till 110. Hon tog det hur lätt som helst!
 
I morgon eller på torsdag ska jag fara in till ridhuset och hoppa studs och rida över bommar. Så blir typ markarbetes hoppning. Idag blir det nog en ute ritt med lite klättning :)
 
 
Finast<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0