Amanda - Godmorgon

 Steg upp kring halv 7 och släppte ut hästarna och mockade stallet. Är alltid så skönt att ha gjort bort det på morgonen så slipper man tänka på det resten av dagen! Nu har jag ju alltid en kompis i stallet också då Pikkan fortfarande står på boxvila, dock är det lite jobbigt att se henne stå där då jag vill ha min friska tjej ute i hagen. I början när de andra fick gå ut blev hon lite till sig, började skrapa med hoven och skrek lite, men nu gör hon ingenting utan står bara och väntar, hon har verkligen vant sig med att stå inne! Men nu är det bara lite drygt en vecka kvar tills hon får komma ut i en liten hage!
 
Dagens planering är som jag sa igår att åka och kolla på Lotta-kursen, åh vad hoppsugen jag kommer att bli:( Sedan blir det bus med Pedro i den nya snön, får se om jag har någon som fotar för skulle väll vara kul med lite nya bilder? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0