Amanda - 24 december · julafton

Jag hoppas ni alla har haft en jättebra dag! För det har jag.Fått massa fina presenter och pengar. Hästrelaterat har jag fått ett par nya svarta roeckl ridvantar och ett övergångstäcke från horsewear mio, 200 gram. Rött och skitsnyggt. Hon har även sedan förra vintern ett horsewear rambo täcke som hon använde för första gången i förrgår, dock är det ett tjockt täcke. Men även det är rött och i ungifär samma färg, typ roströd. Verkligen jättesnyggt och lite roligare än marinblå som de flesta vintertäcken är även om det är snyggt såklart!
 
Har som som sagt inte alls bloggat mycket men känns lite jobbigt nu när Pedro åkt, Pikkan är halt och vilar fortfarande. Men känner nu att jag ska ta igen det jag missat!

Kommentarer
Postat av: saga

sv; det ska jag! :)

2012-12-24 @ 21:53:38
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0