Amanda - Busponny

Idag red jag ut på Dun igen och blev två bråk denna gång, ett litet och ett lite större. Redan i början ville han inte gå utan försökte vända hem men sa åt honom ordentligt direkt och han gav sig. Sedan stod vi lite längre på ett annat ställe, precis samma ställe där vi tjaffsade sist och även denna gång backade jag honom till han ville vända åt rätt håll och det funkade bra. Men väldigt bestämd får jag vara med honom, han vet hur man gör lillkillen ;) Men detta tror jag kommer försvinna, han lyssnade betydligt fortare idag än vad han gjorde i torsdags då vi red ut.
 
Imorgon rider jag ut igen och se hur han sköter sig då! Är ju även sista dagen under 2012! Året började riktigt bra för mig, träffade världens finaste pojke och hästarna gick kanon, dock har ju hösten/vintern inte varit lika kul på hästfronten:/ Ska även jag försöka sammanfatta mitt år med en liten årsresume! Detta kommer nog upp ikväll eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul med en årsresume ! Gott nytt år. :)

2012-12-30 @ 19:19:41
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Min ponny gör precis likadant, hon vänder hem och håller på att dumma sig. Hade varit väldigt tacksam om du ville del med dig med lite tips om hur du gör för att få honom till att sluta.
Kram :)

2013-01-02 @ 13:55:23
URL: http://Juliamarklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0