Amanda - Hittat min drömhäst

Åh jag är helt såld, hittat min drömhäst! Den ser precis ut som en häst för mig, pigg men lyssnar väldigt bra, kort kropp och hals med lång ben och ursött huvud. ca 165 och fux. Den hoppade som en gud och flög lätt över hinderna. Problemet är att den står i tyskland vilket gör att jag inte kan prova den. Hästen kostade 85 000 vilket jag verkligen tycker den är värd, men transport från tyskland till sverige går för 5000 och transport från södra sverige hit ner till Skellefteå går på ca 8000 kr. Sedan ska all utrustning köpas som sadel, täcken, träns, ja allt möjligt. Så innan hästen är färdigbetalad ligger det väll på 120 000 och det kan man inte betala för en osedd häst. Hade denna häst stått i sverige hade jag inte tvekat på att åka och prova denna. Fler hästar som denna som ser så perfekt ut är nog svårt att hitta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0