Angelina - Finast

Asså idag var paj så jäkla fin :') Red bara på gården och på min ridbana. Han var väldigt mjuk sen gårdagen då vi galopperade väldigt mycket. Så ska bli mer galoppträning i framtiden! 
Imorgon får han vila eftersom att jag ska rida ridskolehäst på hoppspec. Har ju sålt min transport nu så nu har jag ingen :( Men ska köpa en ny Umeåsläp :D Ska bara hitta en i lämpligt pris före :)!
Så tar mig inte till ridhuset nu på ett tag..:/ Men allt kan inte alltid vara perfekt och hade jag haft pengar hade jag köpt en sprillans ny!
 
Önske listan kommer en annan dag !!!
 
Gamla ovisade bilder :D

Kommentarer
Postat av: Frida WB

Det är ju bara att använda min om ni vill, den är ju inte direkt super-awesome, men rullar iaf :)

2012-12-12 @ 11:00:14
URL: http://thewicked0ne.wordpress.com
Postat av: Maja

Så fina ni är !

2012-12-12 @ 19:42:04
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni är så fina ihop!
Du, jag tänkte höra en grej med dig. Du som har egen häst borde väl ha rätt stor inspiration på vad du ska göra med din häst? Jag har en medryttar häst som jag rider varje Lördag pga att jag pluggar i en annan ort (red henne oftare förut). Men det är så att hon är ganska trafikrädd men kan ridas ut om man tar det lugnt vid bilar och så. Men jag sitter nu här och har ingen idé alls om vad jag kan göra med henne imorgon, har du något förslag?
Jag har nog inte tillgång till paddocken då det är 1 meter snö i den.. Super tacksam för svar! :)

ps. du kan svara till min mejl eller på min blogg!

2012-12-14 @ 23:22:18
URL: http://jennyemilssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0