Angelina - Fixat

Har redan fixat stallet på morgon så det är bara att ta in Pajen och fara ut och rida efter att jag har fått i mig nånting   i magen. Sen ska även jag och min pappa fixa klart min transport så jag kan använda den den 27 då det är Klubbmästerkap på ridskolan :D
Har inte hoppat på typ 2 veckor med det är ju ändå bara 90 cm x)! Han tar det ju så enkelt att han nästan river för att det är så lågt :(... Men men jag tycker det är em bra första tävling för oss!
På tal om första tävling så ja! Det är alltså våran första tävling tillsammans :D. Känner mig grymt taggad eftersom att han är så rolig och att hag fått så många snygga nya grejer :D
 
Men jag bloggar nog mer sen när jag har ridit! See yaa!
 
Min älakde häst i sitt 400g täcke och hals :') allt för bortsämd är han :/!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0