Angelina - igår

Igår så blev Benjamin verkad så han får vara utan skor i vinter. Men han kommer att få ha skor när det blir vår igen då det är is halt och blaskit ute! Så nu ska jag och mamma sätta igång lilla ponnyn igen :D!
Paj blev också skodd igår. Han blev då inte öm denna gången och det kändes verkligen som en stor lättnad!
Fick ju en tidig julklapp igår! TRANSPORTEN! Åh så jävla kul! Nu blir det att börja ta sig in till ridhuset oftare!
 
Jag hade ju en transport. Men det var som för liten för stora Pajero. Det var heller ingen boogie släp så den var ju inte lika stabil som min nya. Så känner mig grymt tagggad :D!
 
Här är min önske lista :D
Min önskelista för i år :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0