Angelina - Inte hemma

Kommer inte ens komma hem idag eftersom Mamma sa att jag kunde stanna en natt till hon Hampus eftersom Pajero ändå skulle få en välförkänd vilodag. Han har gått kanska hårt denna veckan och det känns faktiskt skönt måste jag säga! :) Jag har varit väldigt duktig på att rida nu underlovet :D!
 
Imorgon blir det väll bara att rida ut en sväng och kanske träna lite skänkelvikningar eftervägen sen ska jag också testa rida han på hackamore :)! Få se när vi ska ta hem en veterinär.. Har just köpt en transport, sadel och så har det ju varit jul så vi har inte så mycket pengar just nu.. Så ska bara rida lungt och inte kräva nånting av honom :)
 
Men men det kommer lösa sig tillslut :D!
 
En saknad vän...

Kommentarer
Postat av: Maja

Åå, jätte fina bilder !

2012-12-29 @ 20:00:11
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0