Angelina - Jul i morgon!

Imorgon är det jul men jag känner att mina julklappar redan är mina typ! har ju fått en transport och nu sadel träns osv... Så känner inga krav alls på dom andra sakerna jag önskade mig. Men man kan ju alltid hoppas på att jag får dom ändå! :D
 
Idag red jag inte för att vi höll på med transporten. Vi ska laga taket på den sedan även fixa så det blir en mjuk mellanvägg. Och nu är nästan hela transpotren klar :D!
Men tog in Pajero och myste med honom. Gav han lite morötter och pussade på min fina häst!
Hammi och Benjamin pysslade jag också om lite :')
Mina älskade killar! vad skulle jag göra utan dem? Kan inte tänka mig ett liv utan djur :')
 
Imorgon ska jag rida ut på morgon och det blir nog att mys/bus rida :D!
Måste säga att det verkligen suger att blogga själv också..:( vars är du riktigt Amanda???

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

så otroligt fina ni är!
rid ut med mig till veckan?:D

Svar: tack :DVisst :D!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-12-23 @ 22:10:06
URL: http://teamha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0