Angelina - Tagga imorgon!

Är taggad som bara den till tävlingen imorgon... Även lite nervös med det måva ;)
Ikväll har jag små packat ner mina grejer och smörjt lite och sånt som man brukar göra före en tävling. Ska packa resten i morgon och knoppa Pajero. Täclingen börjar inte föränn 1 på dagen.
 
Idag så har min underbara pappa skottat fram min ridbana så jag kunde rida ett ordentligt dressyr pass. Och shit så galet fin Pajero var idag! Så mjuk i sidorna och väldigt lyhörd. Lyssnade på minsta lilla förhållning och sedan mycket bra frammåt! Känns väldigt skönt såhär dagen före tävligen. :)
 
Detta ska vara min outfit för i morgon! 
Marinblått hansbo schabrak
John Whitaker sverige huva
Lamicell hjälm med bling
Tävlingskavaj från hööks 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0