Angelina - Tävlingsresultat

Pajero har varit väldigt duktig idag! Hoppade allt och nollade våran runda på 90cm. Tyvärr så fick jag ingen placering  i omhoppningen då jag gjorde dåliga vägar med en väldigt stark häst... Men ska se vad jag kan göra åt det. Ska iaf börja gymma efter nyår och kanske bettsla upp honom lite ett tag. För det är inte första gången han bara blir stark och drar iväg med mig.
 
Så att träna på nu i framtiden är mycket lydnad och att jag ska orka hålla ihop honom när han blir sådär stark och springig.
Men känner mig sjukt nöjd endå eftersom att jag bara haft honom 3 månader och det är våran första tävling!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vann Km? ponny och häst?:)

Svar: Sara Vidman på häst, både hopp och dressyr. Hanna Olin ponny dressyr och Agnes Zedig ponny hoppning.
norrlandsryttare.blogg.se

2012-12-27 @ 22:15:20
Postat av: Julia

Hur lång är du & hur hög är pajero`?
BTW ; Ni är BÄST

Svar: jag är 165 pajero är 168 :)Aww tack :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-05 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0