amanda-dressyrpass på ridhuset

Ridhuset var ledigt mellan halv 3 och halv 4 så åkte in och red lite! Pikkan var verkligen jättefin idag och jobbade bra så jag är riktigt nöjd med passet. Jobbade med serpentiner och i varje båge göra en 1Om volt, började i skritt och när skritten känndes bra övergick jag till travarbete. Galopparbetet jobbade jag runt fyrkanten och lite på en stor volt, sedan jobbade vi en hel del med förvändgalopp. I den högra förvända så går det klockrent, men vänstra tycker hon är betydligt jobbigare, märker helt klart att det är hennes svagare sida men tycker hon jobbar på riktigtriktigt bra iallafall. 

Så sammanfattat så är riktigt nöjd över dagens ridpass :)


Kommentarer
Postat av: amanda:)

hejhej:)

du jag måste verkligen få säga detta!:)



jag beundrar både dig och angelina!:)



ni är inte såna tävlingsryttare som måste rida på banan varenda dag..

ibland läser man att ni rider ut,vilket jag älskar.



jag vill verkligen ge er båda en stor hiss,och ni alla har sjukt fina hästar!:)

2012-02-05 @ 20:49:43
URL: http://tricktranarna.blogg.se/
Postat av: M

Vilken fin bild! vad fotar ni med?

2012-02-05 @ 21:59:21
Postat av: Emma

Vad använder du för inställning på kamera - ISO, bländare osv när du fotar utomhus när någon rider under vintern, som just här? Svara gärna via mail! Kram :)

2012-03-26 @ 17:50:27
URL: http://hoofthunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0