amanda-strax

Gårdagen blev att åka in till ridhuset med Pikkan. Dom har gjort om underlaget så var inte så jättebra, hade tänkt hoppa men gjorde inte det, eller ja, istället ställde jag upp två "klosshinder" och tränade att hoppa på volt vilket Pikkan har lite problem med, gick bättre vissa stunder, i slutet hoppade hon några gånger riktigt fint så gav mig då och hon var till och med lite svettig, vilket hon imprincip aldrig brukar bli, men känns bra att hon fått jobba ordentligt:D
Då vi kom hem tog jag in Pedro och blev att fara ut och skritta barbacka en sväng, mysigt!

Nu ska jag skydna mig ut och rida, båda ska motioneras även idag, ska försöka hinna med att plugga lite ikväll också, men ska göra mitt bästa för att försöka hinna uppdatera mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vet du något bra/dåligt om Jacson Legano sadlen?

2012-02-20 @ 16:44:21
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0