amanda-uppdateringen

Kajsa om amanda-dagen:
Tänkte bara säga att ni har sjukt dålig men framför allt tråkig uppdatering!!
Sv: Håller faktiskt med den här kommentaren helt! Uppdateringen är verkligen dålig och extremt tråkig dessutom. Men just nu känns det som om jag inte hinner med vad jag borde, ska hinna sköta hästarna, rida osv, pojkvän, skolan, har rätt så långa dagar och dessutom hyffsat mycket plugg just nu. Så känns som jag inte hinner med allt vad jag vill. Men dock så skulle jag kunna hinna med några fler roligare inlägg under dagarna, men största problemet är nog att jag har ingenting att skriva om, verkligen bloggtorka så nu är det upp till er, vad vill ni läsa om? Vad vill ni se? Något speciellt? Bomba mig med förslag!

Hoppas även min dator kommer hem från lagningen så snart som möjligt!!

Kommentarer
Postat av: Tomina

kan du inte visa fail bilderom du har ?? :D

2012-02-20 @ 16:18:28
URL: http://ponnyrumpa.devote.se
Postat av: Tova

bildbomb hade varit kul att se:)

2012-02-20 @ 16:44:20
URL: http://tovaoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sanningar!! visste ni att osv :)

2012-02-20 @ 17:51:41
Postat av: Manhattan

jag tycker eran blogg är rolig och spännande att läsa, alltid något nytt mycket bilder och filmer och ni uppdaterar ju typ flera gånger om dagen. man får även många tips och inspiration. SUPER!

2012-02-20 @ 18:14:29
Postat av: madde estander

jag har skrivit flera kommentarer om Gia, men ni har inte svarat på dom.



Hur mår Gia nu egentligen? Kan du börja rida henne snart? Bildbomb på dig och henne innan hon blev halt MASSOR av bilder/filmer på gia och dig hoppning och dressyr osv! kom ihåg en sak amanda, det är du och gia som är bäst! ge aldrig upp, gia och du kommer tbx på banorna igen! ni når toppen, gia♥amanda föralltid..<3



kram madde

2012-02-20 @ 19:48:00
URL: http://fototraces.blogg.se/
Postat av: sara

jag tycker ni ska skriva en liten presetation av er och era(n) häst(ar), som hyffsat ny läsare är det svårt att hänge med:)

2012-02-20 @ 20:18:47
URL: http://www.saraedlunds.spotlife.se
Postat av: Emma

Bilder från stallet hade varit roligt! :)

2012-02-21 @ 17:59:07
Postat av: Sofie

rundvisning i ditt stall? :D

2012-02-24 @ 12:30:24
Postat av: Hanna

De är ju ganska mycket inlägg med bara ridpass vilket blir rätt tråkigt i längden att bara läsa om. Kanske lite mer om er och er vardag UTAN hästarna ... frågestunder , this or that , outfits (alltså bilder på olika utrustningar) , lite mer variation ;)

2012-02-24 @ 15:56:14
URL: http://hannaamariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0