angelina-helgen

I helgen har jag för det mesta varit med min pojkvän i Bureå. Men på dagarna har jag farit hem och ridit min söta ponny som har vartit väldigt pigg och busig.
Iförrgår så var det ju -30 typ då red jag bara i 15 min lite på gården. Hon var mest studsig och jobbig och frös. Så det gick absolut inte att rida.
Igår så kunde jag rida i kanske 30 min. Red då på min ridbana. Då var det ''bara'' -23 Så det gick bra. Hon var fin och trampade på bra frammåt.

Idag ska jág nog ut och rida en sväng. Idag är det ''bara'' -22 :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg ni har! :D

åh, jobbigt att det är så kallt! Själv tycker jag det är för kallt med -5 som vi har nere i Skåne, men jag ska väl inte klaga..

2012-02-06 @ 16:52:46
URL: http://lisaotd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0