angelina-överbeskyddad

Igår så skulle jag ut och rida. Mamma följde mig en bit på vägen och Vannis var totalt galen. Hon hoppade å studsade bockade å stegrade precis som hon alltid gör då hon är extra pigg. Så mamma lät mig inte rida ut igår xD! Hon sa att jag fick trava framm och tillbaka på gammelvägen där det inte är nån trafik. Haha men iaf snäll som jag är så lydde jag min mamma och gjorde som hon sa. När jag kom hem hade jag en trött Vannis♥
Ikväll är det hoppspecialen som vanligt och jag ska ta med min Vanillin som vanligt. Kommer bli spännade och se hur hon kommer vara ikv för jag har inte hoppat på typ 2 veckor. HAHA gud hoppas hon inte håller på och rusar..:)
Gammal bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0