angelina-ridturen

Dagen ridpass blev ett hårt galopparbete. Satt serriöst och galopperade i olika tempon i 20 min. Hon var så sjult pigg och taggad så jag hade typ inte ens ett val. Men iaf så var hon sååå lugn och fin efteråt. Skrittade 25 min efter så blev ett väldigt lång pass i dag. typ 1½ timme. Men det är bra med hårda pass för henne ibland. Imorgon blir det nog att ta det betydligt lugnare. Ska nog ut och skritta och klätra i backar. Sen är det hoppspecialen på onsdag. Sen spå torsdag blir det konditions träning. 
Vanillin är nu inne i en period där hon är extremt pigg och stark. Så just ni så rider jag på rakt pelham.

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Hej Angelina och Amanda!

Hittade ingen mailadress till er så jag skriver detta i en kommentar istället.

Vi har följt er blogg ett tag och tycker att ni har en inspirerande blogg! Vi driver själv en stor hästblogg (http://ponnydressyr.devote.se/).



Vi undrar om ni skulle vilja skriva ihop en text tillsammans om antingen era hästar, en rolig händelse eller ert bästa hästtips. Den berättelsen hade vi sedan kunnat publicera på vår blogg som ett gästblogginlägg så att ni får några hundra läsare till.



Tycker ni att detta låter intressant, maila oss på [email protected]

Kram, ponnydressyr :)

2012-02-21 @ 15:04:03
URL: http://ponnydressyr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0