angelina-veterinären

Veterinär var ju hos oss igår och tog spruta på Vanillin. Tydligen hade Vanillin blivit lite rädd för veterinären. Inte likt henne att reagera på det där viset? Men hon lugnade ner sig fort och betädde sig normalt sen. Jag kom hem vid halv 7 och började direkt att städa och fixa i min garderob. Blev klar på kvällen.

Idag slutar jag halv 2. Ska hem och tvätta lite kläder och sen ska jag fara till ridhuset och hoppa Obbe :D Ni vet den där super stora hästen :D Saras häst.
Jag och Obbe :)


Mamma kanske kan filma ikv och då kommer det film :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Åh, vad gullig, jag tycker att hon är så himla söt!

Jag ska tävla LD lagtävlan och LC med en D-ponny!

Diggar eran blogg :)

2012-02-01 @ 13:15:41
URL: http://carromella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0