amanda-2012

Nu är det alltså 2012, tillbringade kvällen med massa vänner och hade jättekul!
Kom inte hem för än klockan 4 så sov rätt så länge, hade tänkt hinna rida ut på båda ponnyerna idag men hann bli för mörkt. Men hann iallafall ut med Pikkan efter bastuträskvägen. Värmde upp med att bara trava på i ett friskt tempo och gjorde några skänkelvikningar över vägen. Sen så intervalltränade jag lite, i början var hon jätepigg och ville galoppera på riktigt fort, haha men lugnade sig efter ett tag och blev jättetrevlig. Gjorde bara 4 intervaller med lite längre sträckor men kännde att det räckte. Sedan travade jag henne på hemvägen och hon var verkligen hur fiiin som helst då! Gick i en jättestadig och rätt så hög form, superlätt i handen och gick klockrent, gjorde några skänkelvikningar som blev super och provade även länga traven några gånger och åhh hon var verkligen så fin!
Pedro har jag inte hunnit rida, men jag tror jag rider honom lite ikväll på banan bara :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2012-01-01 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0