amanda-angående gia

Många frågar hur det är med Gia nu och varför jag inte skriver om henne osv.
Och jag har skrivit det många gånger men jag antar att det kommer lite nya läsare då och då och vissa som kanske inte följt med hela tiden eller så.

Iallafall så rider jag inte Gia nu, jag håller inte på med henne och därför skriver jag inte om henne heller, visst jag borstar henne och myser med henne iallafall och ibland  går jag ut och går med henne små promenader, men det är inte så intressant att skriva om det varje dag då det blir lite enformigt. Och ja, jag hade fått tillåtelse av veterinärerna att prova rida igång henne och det var väll i september om jag inte minns fel? Men jag ska låta henne vila under hela vintern om att hon förhoppningsvis hunnit bli ännu bättre, jag tror mest på att vila läker, har man själv ont någonstans så försvinner det med tiden. Så i april/maj ska vi åka till kliniken med henne igen och se om det är någon skillnad eller om det blivit bättre/sämre av att bara låta henne vila, så isåfall kommer jag troligtvis sätta igång henne och börja rida henne till våren igen! :)
Några andra frågor om henne?


Kommentarer
Postat av: amelia

Skulle vara roligt med en bildbomb och att du skriver lite om varje bild/bilder sedan du fick henne! Vad ni gjort osv. man vet ju inte så mycket om henne så skulle vara superkul! :D

2012-01-03 @ 22:08:04
URL: http://srfr.blogg.se/
Postat av: M

Hon är såfin

2012-01-04 @ 08:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0