amanda-förvänd galopp

Ikväll tränade jag och Pikkan lite extra på den förvända galoppen vilket fungerar bättre och bättre, hon gör framsteg varje gång vilket är jättekul! När jag fick henne bytte hon galopp hela tiden, vägrade verkligen att arbeta i förvänd galopp då hon tyckte det var betydligt lättare om hon själv rättade galoppen och bytte. Men med massa träning har det gett framsteg, och den mesta hjälpen kommer nog från då jag tränade för Ida H, fick verkligen bra tips av henne som jag tänker på nu när jag tränar själv också. I slutet gjorde jag även några skänkelvikningar som var klockrena!

Min fina lilla bebisponny!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-30 @ 22:18:29
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: sandra

olagligt att vara så snygg som pikkan!

2012-02-01 @ 17:06:02
URL: http://sandraledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0