amanda-idag

På morgonen var jag på ridhuset och släppte ut och mockade osv till alla ridskolehästar, så har varit igång rätt så länge, steg upp klockan 6 :)

Ska strax gå ut och ta in Pedro och sen ska jag rida honom, har inte bestämmt mig om det blir ett pass på ridbanan eller om jag ska ut och rida, men vi får se. Ifall det blir på banan kanske jag kan försöka fixa film också! Och i eftermiddag blir det hoppträning med Pikkan, ska hoppa med Angelina och Jennifer. Kommer bli super tror jag! Och nu är ju även Pikkan nyrakad och även nyklippt frilla.

Kan bjuda på några bilder från igår, men inte många. Haha bilderna är fina men jag ser helt störd ut på dom, känndes betydligt bättre när jag red än vad det såg ut på bilderna, aja några kan jag ju bjuda på iallafall. Tänkte också visa film på Pikkan från igår, men filmerna fungerar inte :(


Kommentarer
Postat av: Izzanh

Gillar den första bilden :)

2012-01-07 @ 15:16:43
URL: http://izzanh.blogg.se/
Postat av: Anna

Var kommer ländtäcket ifrån? :) Jättefina bilder!

2012-01-28 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0